Kampanie i Promocje

  • Lody Grand obchodzą w tym roku 25-lecie istnienia na rynku. W związku z jubileuszem tej kultowej linii lodów premium marki Koral, 1 kwietnia wystartowała specjalnie przygotowana, szeroko zakrojona kampania reklamowa, której twarzą będzie Marcelina Zawadzka. Czytaj więcej »

  • Picie wody może być nie tylko zdrowe, ale również bardzo przyjemne. Obie te cechy łączy Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący, który zaskakuje drobnymi a‘la szampańskimi bąbelkami. Do odkrycia tego źródła orzeźwienia z najdelikatniejszymi bąbelkami Żywiec Zdrój zachęca ambasador marki – Krzysztof Zalewski. W najbliższych miesiącach będzie można zobaczyć go m.in. w... Czytaj więcej »

  • Na wielkanocnym stole nie może zabraknąć żurku – to tradycja, bez której trudno wyobrazić sobie Święta. Marka Krakus w najnowszej kampanii przekonuje, że tradycja może przybierać różne formy, ale jedno zawsze pozostaje niezmienne – jest to żurek Krakus! Czytaj więcej »

  • Fixy Vegeta Natur Na Dwa Sposoby to wyjątkowe produkty, dzięki którym szybko i bez trudu przygotujesz pyszne danie w dwóch odsłonach – w wersji mięsnej lub wegetariańskiej. Produkt jest odpowiedzią na zróżnicowane preferencje żywieniowe i rosnące zainteresowanie konsumentów dietą wegetariańską. Już teraz w ramach nowej kampanii, zainspiruj się i przygotuj swoje ulubione... Czytaj więcej »

  • PepsiCo stawia na rozwój segmentu napojów bezcukrowych i wprowadza do sprzedaży nowe warianty Mirinda Free i 7UP Free pod hasłem „100% smaku, 0% cukru”. To bezpośrednia odpowiedź firmy na potrzeby konsumentów, którzy chcą cieszyć się smakiem kultowych napojów i jednocześnie ograniczyć spożywanie cukru. Tym samym Polska jest pierwszym rynkiem na świecie, na którym... Czytaj więcej »

  • W ramach wiosennej kampanii Lubella przypomina, że do produkcji popularnych makaronów 4- i 5-jajecznych wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu. Czytaj więcej »

  • Trwa wiosenna edycja programu kulinarnego „Doradca Smaku”. Tym razem w roli prowadzącej program można zobaczyć Darię Ładochę. Czytaj więcej »

  • 8 marca wyznacza początek kampanii, której celem jest odświeżenie wizerunku i wyglądu Fine Life, marki własnej sieci METRO. Głównymi celami rebrandingu jest stworzenie marki atrakcyjnej dla konsumentów, gwarantującej korzystną odsprzedaż klientom Traders oraz zwiększającej ich konkurencyjność na rynku. Czytaj więcej »

  • Rudi Schuberth, znany piosenkarz, satyryk i miłośnik polskiej kuchni został ambasadorem największej polskiej sieci supermarketów POLOmarket. To pierwsza współpraca z ambasadorem w historii marki. Jest konsekwencją zmiany strategii i odświeżenia wizerunku. Czytaj więcej »

  • Dżem Łowicz 100% z owoców to prawdziwy przebój, który przenosi nas w świat letnich smaków i wakacyjnych chwil. Przypomina o tym nowa kampania z akompaniamentem muzycznego hitu Anny Jantar w zupełnie nowym, łowiczowym wydaniu. Czytaj więcej »

  • Soki marchewkowe od zawsze kojarzyły się ze zdrowym i pożywnym produktem dla dziecka. Kubuś postanowił o tym przypomnieć w najnowszej kampanii „Wróćmy z Kubusiem do korzeni marchewki”. Czytaj więcej »

  • Grupa MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, w 2022 roku rozpoczęła kampanię promocyjną swoich produktów pod hasłem: „Kochaj MLEKOVITĘ i jedz to, co najlepsze”. Odzwierciedla ono dbanie o zdrowie poprzez wybieranie produktów MLEKOVITY jako najlepszej żywności. Czytaj więcej »

  • Ruszyła ogólnopolska loteria marki Harnaś – w wybranych sklepach dostępne będzie promocyjne piwo Harnaś Jasne Pełne, z nagrodami ukrytymi pod kapslami i kluczykami. Loterię wspierać będzie również kolejna odsłona pełnej akcji i humoru reklamy telewizyjnej, w której bohater pokazuje, jak „złapać” Harnasia. Czytaj więcej »

  • Carrefour rozszerza zakres działań, które mają ograniczyć skutki inflacji odczuwalne przez klientów. Do końca lutego we wszystkich hiper- i supermarketach sieci trwa akcja cenowa „Zyskoteka” oferująca znaczące rabaty na najpopularniejszy asortyment. Dodatkowo każdego dnia dwa wybrane produkty zostaną objęte ekstra zniżką, sięgającą nawet kilkudziesięciu procent. Część... Czytaj więcej »

  • 21 lutego br. rusza ogólnopolska kampania wspierająca tegoroczną edycję loterii Tatry. Akcja pod hasłem „Tatry się należą” wspierana będzie dedykowaną komunikacją w telewizji, Internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Van Pur zwycięzcą akcji Złota Mowa Reklamowa

    Poniedziałek, 21 lutego 2022

    Decyzją kapituły Biura Reklamy Telewizji Polskiej zwycięzcą akcji Złota Mowa Reklamowa za rok 2021 została firma Van Pur S.A. Czytaj więcej »

  • Znany i lubiany Serek Wiejski obchodzi w tym roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica, która nieustannie pozostaje jego największym producentem. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kolejna odsłona Familijnych Wieczorów Filmowych. Motywem przewodnim akcji są kultowe sceny ze światowej kinematografii. Czytaj więcej »

  • Marka Hochland od lat dzieli się tym, co najlepsze, organizując ogólnopolskie loterie z atrakcyjnymi nagrodami. Tym razem na laureata nagrody głównej w loterii „Zasmakuj Wygranej” czeka aż 100 tysięcy złotych! Ponadto każdy uczestnik zabawy ma szansę codziennie wygrać nagrodę pieniężną 15 x 500 zł! Czytaj więcej »

  • Marka Somersby w ramach akcji „Graj w kolory” przygotowała artystyczne murale w Warszawie, Krakowie i Łodzi. Są to pierwsze w Polsce murale stworzone częściowo z kolorowych kapsli i namalowane antysmogową farbą. Lokalizacje, w których powstały, nie były przypadkowe. Murale są barwne i pełne energii, dlatego uworzono je w miejscach, w których brakuje roślinności i koloru, aby... Czytaj więcej »

  • „Party” BUH BAND

    Środa, 16 lutego 2022

    Błażej Król wraz z Januszem Palikotem, Kubą Wojewódzkim i Tomaszem Czechowskim, założycielami Przyjaznego Państwa prezentują klip „Party”, który jest coverem wielkiego hitu zespołu Oddział Zamknięty. Oficjalna wersja teledysku dostępna jest na kanale YouTube Art2Music. Czytaj więcej »

  • Pij warzywa – Tymbark ma na to sposób!

    Poniedziałek, 14 lutego 2022

    W najnowszej kampanii Tymbarku odpowiedzią na wszystkie pytania jest… POMIDOR! To za sprawą nowych soków, które pojawiły się w ofercie marki. To bezpośrednia odpowiedź na rosnące zainteresowanie tego typu produktami, wprowadzona w postaci aż pięciu nowości – trzech soków pomidorowych oraz dwóch soków wielowarzywnych. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania NutellaR Unique Smile

    Poniedziałek, 14 lutego 2022

    Każdy uśmiech jest wyjątkowy, ten szeroki i ten nieśmiały, ten spokojny i ten wyrazisty… teraz dzięki promocji Nutella® Unique Smile możesz zatrzymać go na dłużej zamawiając personalizowane etykiety z twoim własnym uśmiechem! Czytaj więcej »

  • Jego urocze towarzystwo doda romantycznego akcentu każdemu walentynkowemu spotkaniu. Mowa o winie. Sieć Lidl Polska przygotowała specjalny wybór walentynkowych propozycji. Oferta jest dostępna we wszystkich stacjonarnych sklepach Lidla od poniedziałku, 7.02 do soboty, 19.02 lub do wyczerpania zapasów. Czytaj więcej »

  • „Wedel – nasz przepis to ludzie” - za tym hasłem stoi kontynuacja wieloletniej tradycji odpowiedzialności pracodawcy, a jednocześnie implementowanie nowoczesnych rozwiązań przyczyniających się do tworzenia środowiska pracy, w którym każdy, choć różny, czuje się dobrze i ma poczucie wpływu. Czytaj więcej »

  • Kampania marki JemyJemy

    Wtorek, 08 lutego 2022

    JemyJemy to nowa marka zup gotowych wprowadzona pod koniec ubiegłego roku na rynek przez wiodącego producenta pasztetów i zup – Profi S.A. Czytaj więcej »

  • Przeowockowa reklama HARIBO już w TV

    Wtorek, 08 lutego 2022

    HARIBO rozpoczęło nową odsłonę kampanii TV, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Czytaj więcej »

  • Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. Aby rozbudzić jeszcze większe emocje, marka zorganizowała loterię konsumencką, w której do wygrania będzie 100 000 zł, a co godzinę 100 zł! Czytaj więcej »

  • Kampania Dare

    Wtorek, 08 lutego 2022

    Z początkiem lutego firma ETi ruszyła z kolejną telewizyjną kampanią reklamową intensywnie czekoladowego wafla ETi Dare. Jest to kontynuacja dotychczasowej komunikacji pod hasłem „Jeden kęs, jedyna wyjątkowa przyjemność”. Czytaj więcej »

  • 7.02.2022 wystartowała kampania reklamowa marki ETi Browni pod hasłem #JestBROWNIstycznie. Jak zawsze Browni zabiera nas w świat czekoladowej przyjemności. Komunikacja telewizyjna jest wspierana działaniami digitalowymi i promocją w social mediach. Czytaj więcej »

więcej artykułów